ما را در سایت دریچه نگاه دنبال میکنید
برچسب: نویسنده: بازدید: 12 تاريخ: پنجشنبه 21 دی 1396 ساعت: 0:28
از جدا شدن نوشتی،رو تن زخمی هر برگگریه کردم و نوشتم،نازنیم یا تو یا مرگبه تو گفتم باورم کن،میون این همه دیوارتو با خنده ای نوشتی،همقفس خدانگهداربنویس مهلت موندن یه نفس بودسهم من از همه دنیایه قفس بوددانلود آهنگ جدایی با اجرای خودم: دانلود کنیدپ.ن: شعر آهنگ جدایی رو از چند سال پیش دوستش داشتم و همیشه میخواستم بخونمش سعی کردم خوب در بیاد اون سوت زدن آخرشم همینجوری به احساسم امد در واقع بعد از خداحافظی و تنها شدن که آدم تو عالم خودش سوت میزنه.خب تا پارسال من اصلان سوت زدن بلد نبودم ولی دارم سعی میکنم سوتم موزیکال تر شهنوشته شده در جمعه ۱ دی ۱۳۹۶ساعت 1:6 توسط همایون فلاحتی| دریچه نگاه...ما را در سایت دریچه نگاه دنبال میکنید
برچسب: نویسنده: بازدید: 3 تاريخ: پنجشنبه 21 دی 1396 ساعت: 0:28