دریچه نگاه

خرید بک لینک
من آن گلبرگ مغرورم که می میرم ز بی آبی ولی با منت و خواری پی شبنم نمی گردم.من اون خاکم به زیر پا ولی مغرور مغرورم به تاریکی منم تاریک ولی پر نور پر نورم به نام دوست که چون او باشد کافیست به نام مهربانی که یادش شیرین تر از هر شهدیستسالیانست زیر نور ماه در جستجوی راهم.... می دانم در انتهای شب روشنایی پیداستدل به فردا داده ام می دانم که امروز ،تاریک است.. سودای پرواز دارم .. در اندیشه ی نور .... در تلاطم طوفان ...به سان رود كه در شيب صخره سر به سنگ ميگذارد رونده ام به سان سنگی که طاقت ضربت تیشه های سخت را، به تن خریده اممن در پی الماسم .... در پی نور ... آشیانم آسمان است.پ.ن: بعد از چند ماه ننوشتن سخته مطلب نوشتن و از همه دوستانی که به وبلاگم سر می زدن عذرخواهی می کنم چون واقعان حس نوشتن نداشتم . به نظرم نوشتن را خدا به کسانی هدیه کرده که طبع لطیف و تاثر برانگیزی دارند و سرشار از لطایف زیباخب این مدت واقعان درگیر کارهای مختلف بودم که تمام ذهنمو مشغول خودش کرده بودن ولی تا این لحظه از خداوند به خاطر نعمت آرامش و سلامتی شکر گذارم که مثه همیشه میگم بزرگترین نعمت همین دو تا مورد هست بقیش یا می گذره یا بدست میاد. خب بگذریم پایان نامم رو دفاع کرد و مدرک ارشدم رو گرفتم بالاخره بعد از دو بار امتحان نظام مهندسی دادن ایندفعه قبول شدم هر چند در کشور بسیار پر کار و فعال ما دریچه نگاه...

ما را در سایت دریچه نگاه دنبال می‌کنید

برچسب: نویسنده: بازدید: 12 تاريخ: پنجشنبه 21 دی 1396 ساعت: 0:28

از جدا شدن نوشتی،رو تن زخمی هر برگگریه کردم و نوشتم،نازنیم یا تو یا مرگبه تو گفتم باورم کن،میون این همه دیوارتو با خنده ای نوشتی،همقفس خدانگهداربنویس مهلت موندن یه نفس بودسهم من از همه دنیایه قفس بوددانلود آهنگ جدایی با اجرای خودم: دانلود کنیدپ.ن: شعر آهنگ جدایی رو از چند سال پیش دوستش داشتم و همیشه میخواستم بخونمش سعی کردم خوب در بیاد اون سوت زدن آخرشم همینجوری به احساسم امد در واقع بعد از خداحافظی و تنها شدن که آدم تو عالم خودش سوت میزنه.خب تا پارسال من اصلان سوت زدن بلد نبودم ولی دارم سعی میکنم سوتم موزیکال تر شهنوشته شده در جمعه ۱ دی ۱۳۹۶ساعت 1:6 توسط همایون فلاحتی| دریچه نگاه...

ما را در سایت دریچه نگاه دنبال می‌کنید

برچسب: نویسنده: بازدید: 3 تاريخ: پنجشنبه 21 دی 1396 ساعت: 0:28

صفحه بندی